torsdag 21. januar 2010

Give Away!

Besøkstelleren min nærmer seg nå 2000. Og i den anledning har jeg lyst til å gi bort en gave fra Hemsen til en av dere som titter innom. Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar under dette innlegget. Og det er selvfølgelig veldig hyggelig hvis du vil linke eller legge deg til som følger av bloggen min. Du trenger ikke å ha egen blogg for å være med (men skriv inn navn/e-post).

VINNEREN BLIR TRUKKET LØRDAG 30. JANUAR!

Toalettmappe og sminkepung fra Anouska


.
Håper vinneren blir fornøyd med dette settet.

Samtidig vil jeg takke for alle koselige kommentarer på bloggen min. Og det har vært veldig hyggelig at flere av dere bloggere har tatt turen innom min lille butikk. Håper dere titter innom igjen. Venter masse nye varer i løpet av februar.

Jeg var så heldig å treffe Missfryd på Sandvika Storsenter hvor hun hadde en stand med masse flotte smykker. Disse smykkene har jeg nå for salg , noe jeg er veldig glad for. Det har allerede blitt flere nye fine smykker på meg også. Følg med på bloggen så skal jeg få lagt ut bilder etterhvert.

Jeg er fortsatt ganske fersk i denne bloggverden, men har rukket å titte innom utrolig mange flotte blogger. Mye inspirasjon der ute i bloggverden. Må en runde innom flere hver kveld, og det kan ofte bli sent før jeg kommer meg i seng. Noen som kjenner seg igjen?

Ønsker dere alle en riktig god helg.

Anita :-)

38 kommentarer:

  1. Hei hei:)
    Ah så koselig med feiring og give away..Jeg vil selvsagt være med:) Jeg er følger fra før og linker hos meg:) Har du meldt deg på min lille feiring?
    Klem fra
    Lotta og takk for koselig kommentar:)
    Fin fredag til deg...

    SvarSlett
  2. Hei!

    Gratulerer med at telleren din snart nærmer seg 2000, det har jammen gått fort.

    Jeg vil verdig gherne være med i trekningen.

    Ha en riktig god helg!

    Klem Lin (lin.holthe@vitari.no)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med stigende besøkstall og flott blogg. Jeg vil selvsagt veldig gjerne være med i trekningen av denne flotte premien og jeg linker gjerne!!

    Ha en flott helg!! Klem Aase

    SvarSlett
  4. Grattis med de første 2000:-)
    Lekker premie, Anita, klart jeg vil prøve lykken:-)
    Ønsker deg en herlig helg og så sees vi til uka.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  5. Jeg er med!! Tusen takk for lekker lykt/krukke/bolle fra Anouska som jeg fikk fra mine flotte kollegaer igår.
    Klem fra Kathrine

    SvarSlett
  6. Hei. Gratulerer med besøkstallet.
    Ønkser deg en fin søndag.
    Hilsne Britt Eva

    SvarSlett
  7. Hei! Jeg er med!Jeg linker på min side! Jeg har også giveaway, så hvis du vil vaære med, ta en tur innom :-)

    Klem Kristine

    SvarSlett
  8. Jag följer din blogg och vill va med och tävla...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Tack för besöket inne hos mig.
    Och grattis till 2000 besökare :)
    Jag är gärna med i din giveaway.

    SvarSlett
  10. Gratulerer med 2000 besøk !
    Og nydelige toalettmappe/sminkepung i give-away'en :)))

    Jannemor

    SvarSlett
  11. Bra jobbet!! Dette fortjener du ;o)Lykke til videre. Kommer innom en kveld du er hjemme ..... eller en helg du ikke er på fjellet ;o)..... fyller bilen med glade "shoppere".....
    Kjører turen snart i blinde. Det blir kortere og kortere vei mellom Bekkestua/Hosle og Lierskogen!

    SvarSlett
  12. Heisann!
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg! Vil gjerne være med på gi bort`en din jeg;)

    Fin blogg du har...

    klem,I

    SvarSlett
  13. Hei!
    Så kjekt at du fant giweawayen min :) Flotte gaver du har, jeg er med!
    Jeg linker og legger meg til som følger - flott ny blogg du har :)
    Ha en kjempefin dag!
    Kjersti

    SvarSlett
  14. Hei Anita :-)

    Så koselig at du tok deg tid til å legge igjen en koselig melding på bloggen min :-)
    Du har jo også en koselig blogg her :-))
    Jeg håper det er greit at jeg la meg til som følger av bloggen din?
    Jeg ønsker deg en super uke!

    Janicke :-)

    SvarSlett
  15. Koselig med feiring og Give Away:)
    Eg blir med:)
    Tusen takk for hyggelig helsing frå deg:)
    Ha en fin dag
    Klem Nina

    SvarSlett
  16. Helt herlig;O)Alltid flotte varer hos deg;O)
    Jeg er med;O)

    SvarSlett
  17. Hei Anita!
    Lenge siden sist, men nå venter jeg spent på vår-kolleksjonen. Orker ikke mer vinterklær, nå vil jeg ha vårlige farger og lettere klær. Selvsagt vil jeg være med i trekningen!

    SvarSlett
  18. Hei anita..

    så hyggelig at du kikket inn hos meg...

    akkurat når du feirer dine besøkende... moro å blogge..
    Forstår jeg deg slik at du har en liten butikk på hemsen???

    så kosleig at dere skal ha hund da.. hvilken rase tenker dere på??

    Jeg har en Berner sennen... hadde to men Kira døde i fjor høst.. nå tenker vi på jakt flatcoated retriver eller jakt labrador...

    ha en fin mandags kveld..

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  19. Hei!!
    Så flotte ting da!!
    Jeg blir gjerne med:)
    Er selv helt super fersk med egen blogg,men ser det er lett å bli hekta:)
    Kjempe koselig blogg du har!!
    Jeg linker deg og følger gjerne:)
    Klem Mona

    SvarSlett
  20. Blir gjerne med på give awayen din jeg! Valp blir stas! hvilken rase går dere for?

    SvarSlett
  21. Hei!

    Så koselig med give away..spennende og jeg vil jo selvfølgelig være med. Rekker dessverre ikke innom, begynte på runde to med syke barn i ettermiddag og en man som reiser bort i morra så her er det bare å tørke snørr.

    Ha det bra. Mikaela, nilsborg@dresas.com

    SvarSlett
  22. Hej och grattis till dina 2000 besökare! Visst känns det roligt att så många kikat in hos dig? Du har ju också en fin blogg. Jag är gärna med i din tävling och länkar med bilden i min blogg.
    Ha nu en riktigt god fortsättning på veckan och med bloggandet också!
    /Kram Karin

    SvarSlett
  23. Gratulerer med så mange besøkende...ja, bloggingen er vanedannende......jeg skulle gjerne hatt litt ekstra tid til det!
    Jeg blir gjerne med i konkurransen din!
    Jeg håper du titter innom meg også!
    Ha en fin uke, klem, M

    SvarSlett
  24. Hei :)

    Gratulerer med besøks tallet :)
    Du har en koselig blogg.

    Ha en fin fin uke.

    Klem Siw

    SvarSlett
  25. Gratulerer med så mange besøkende!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og har også linket i min blogg. :o)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  26. Hei og gratulerer! ;)
    Jeg vil gjerne være med på trekningen..
    linker på siden min jeg..
    klem klem

    SvarSlett
  27. He-he, først av alt: Jeg kjenner meg igjen ja...
    Grattis med mange besøkende. Jeg vil gjerne vinne premien din og linker til konkurransen.
    Flott gave du skal lodde ut.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  28. Åh, så flott det settet var ! Jeg trenger nytt ! :-)
    Hiver meg gjerne med i trekningen jeg da, har ikke egen blogg, men har derimot en hjemmeside. Velkommen til å ta en titt!

    SvarSlett
  29. Hei, gratulerer med besøkstallet, alltid flotte varer hos deg og alltid hyggelig å besøke hemsen din:o)) jeg er med....

    Mette

    SvarSlett
  30. Hei...takk for hyggelig hilsen hos meg....Så gøy at du selger smykkene til min gode venninne Miss Fryd;o) Jeg blir gjerne med i konkurransen jeg også.....Fin dag til deg fra Maliva

    SvarSlett
  31. Lene Rønningen på skolen26. januar 2010 kl. 18:22

    Så moro at du har fått en så høy besøksstatistikk :-))
    Jeg ønsker også å være med i konkurransen og skal anbefalle bloggen din videre :-)
    Ha en fortsatt fin kveld, jeg skal snart legge meg igjen, siden formen er som du vet ikke helt bra..
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  32. Gratulerer! Håper du har en fin uke! Klem

    SvarSlett
  33. Så søte de var. Jeg vil gjerne være med i trekningen!

    SvarSlett
  34. Tusen takk for hyggeleg kommentar:) Gratulere med høge besøkstal:))Eg er sjølvsagt med!!

    SvarSlett
  35. Hei! Kom tilfeldigvis inn på den fine bloggen din...og her var det koselig!!! Følger deg gjerne videre!! Ha en fin dag!
    Hilsen Ruth

    SvarSlett
  36. Hei hei! Jeg vil gjerne være med jeg! Linker også til innlegget og bloggen din! :)
    Hilsen Gry

    SvarSlett
  37. Heisann:) Gratulerer med det høye besøkertallet:)
    Jeg blir gjerne med på konkurransen!:) Slenger meg også på som følger:)

    Klem Sissel Olin

    SvarSlett
  38. Moro med stigende besøkstall:)
    Det var en utrolig fin premie du gir bort i din give-away. Heldig er den som vinner dette!!!!
    Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen.

    God helg!

    SvarSlett