søndag 31. januar 2010

Vinner - give away!

Hei alle sammen.
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer på min give away! Utrolig morsomt at så mange som 38 stykker meldte seg på. Jeg skal ta turen innom dere alle.
En dag forsinket har jeg fått hjelp av min lille assistent til å trekke ut vinneren.
Og den heldige ble kommentar nr. 18 Mitt hvite hus. Gratulerer så masse, håper du liker premien. Fint om du sender meg adressen din på mail.

Håper dere alle fortsetter å titte innom meg.
Nå venter jeg masse nye varer inn på Hemsen fremover og jeg skal prøve å være flink til å legge ut bilder på bloggen.


Denne flotte bollen fikk jeg i bursdagsgave i går!


Her trekker assistenten min ut den heldige vinneren.

Og den heldige ble nr. 18 Mitt Hvite Hus
GRATULERER!

4 kommentarer:

  1. Hei :)

    Gratulerer til vinneren :)

    Fin bolle du har fått !

    Ha en fin fin uke.

    Klem Siw

    SvarSlett
  2. Gratulerer til heldig vinner:-)
    Håper du har hatt en fin helg og at bursdagsfering nr. 2 også ble koselig:-)
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinneren!! :-) Håper du har en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig ord om tunikaen min:)

    SvarSlett