mandag 15. mars 2010

Inspirasjonsguiden

Hei alle sammen.
Forrige helg tok jeg turen til Bærums Verk og fikk kjøpt meg inspirasjonsguiden. En bok med masse flotte bilder og ikke minst flotte butikker og Cafeèr med mange fristelser.
Lørdag inviterte jeg med meg godjenta og min kjære på en formiddagstur til Frogner.

Utifra bildet i inspirasjonsguiden lovte jeg at det skulle bli en ny kjole på godjenta. myCinnamonGirl er barneklær med preg av nostalgi og tidløs sjarm designet av Kari Thomassen. Og her finner du en kolleksjon både for jenter og gutter, i tillegg til en mor&datter kolleksjon. En veldig koselig butikk med mange fristelser og VELDIG god service. Så her var det flere grunner til å handle.  Godjenta og jeg endte opp med flere handleposer og fornøyde vandret vi ut av butikken med en tålmodig pappa som holdt ut en laaaang stund med prøving av klær.
OG DET BESTE AV ALT, jeg har bestilt inn mange flotte kjoler og tunikaer fra vår og sommerkolleksjonen til min butikk. Varene kommer i slutten av april.

Her viser hun litt av det som havnet i handleposen. En deilig rosa fleecekjole som allerede er tatt i bruk.
Gjett om hun er fornøyd!

Nå gleder hun seg bare til vår og sommerkolleksjonen kommer på Hemsen. Og hun er allerede igang med å reklamere for mamma i gata:-).

Vi avsluttet turen til Frogner med en deilig lunsj hos Kolonihagen. Dette er en butikk og cafè som må oppleves. Vi storkoste oss alle tre. Helt stappfullt var det der og jeg skjønner hvorfor.
I samme bakgård finner du også en nydelig blomsterbutikk, Mina Milanda. Og her jobbet det to utrolig hyggelig og blide jenter.

Vi gleder oss allerede til en ny Oslotur med nye opplevelser. Boken vil alltid være med i vesken!
Anbefaler dere å kjøpe denne boken.

Ønsker dere alle en riktig god uke.

HEMSEN ER ÅPEN I MORGEN TIRSDAG OG ONSDAG ETTER AVTALE PÅ MAIL ELLER SMS.

VELKOMMEN INNOM!

Anita:-)

7 kommentarer:

  1. Hei,
    Nydelige bilder!
    jeg har kjøpt masse hos MyCinnamongirl og er veldig fornøyd med både det jeg har kjøpt til meg selv og til jentene mine. Mine jenter gleder seg også veldig til den nye kolleksjonen.
    Lykke til med salget
    Lise

    SvarSlett
  2. Ah herlig da:) Jeg skal ha sånn CinnamonGirl home party med venninner her jeg:)Moro:)
    De klærna er sååå fine og ikkeminst rimelige til å være norsk design.

    Blir det Drøbak tur på deg og da? Er jo i inspiasjonsguiden vet du..*Smiler*

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Hørtes ut som en koselig tur :)
    Kjekt med den inspirasjons guiden...
    Så skjønn en jente du har!
    Ikke rart hun er fornøyd ,mye flott hun har fått :)

    Ha en fortsatt fin dag.

    Klem Siw

    SvarSlett
  4. For en deilig dag dere har hatt... og nydelige bilder av jenta di med flotte kjoler...

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  5. Håper det kommer en sånn guide for sørlandet også etterhvert, men jeg tror jeg må kjøpe den fra Oslo-området også jeg! Nydelige klær!! Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  6. Tusen, tusen takk for et kjempe koselig innlegg. Det var akkurat det som var tanken med å gi ut guiden. At man skal oppdage nye steder og knytte nye kontakter. Jeg har lagt ut innlegget på siden vår. Håper det er ok?

    Mange klemmer fra Maia

    SvarSlett
  7. Ps. For en skjønn jente du har :)

    SvarSlett