mandag 8. mars 2010

Vårnyheter

Sola skinner, snøen smelter og endelig kan jeg åpne Hemsen igjen!
Bedre kan det vel knapt bli akkurat nå, selv om skulderen fortsatt ikke vil spille på lag med meg.
Se åpningstider i slutten av innlegget. Trykker du på bildene så blir de større.

Tunikaer fra Anouska i deilige vårfarger. Det ble så lyst og fint på Hemsen med alle de nye varene
Flotte smykker fra Missfryd. Har fått smykker fra Pearls for Girls også. Tunikaene fra Anouska finnes i flere farger, hvit, lysegrå og lilla.  Jeg bare elsker disse tunikaene, får aldri nok av de. Og jeg tror det er flere av kundene mine som er enige.
Skjorter og jeans jakke fra Green House

 Veske fra Anouska

Forskjellige armebånd både fra Anouska, Missfryd og Pearls for Girls

Dette er noe av det nye som har kommet inn på Hemsen.
Ønsker dere alle en riktig fin uke.

Åpent tirsdag 9/3 kl. 19 - 21
torsdag 11/3 kl. 18 - 21 og søndag 14/3 kl. 13 - 16
eller etter avtale

VELKOMMEN INNOM
Anita

9 kommentarer:

  1. Så lekkert! Merker at jeg har sårt behov for en ny vårgarderobe ja!

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  2. Åh så mye lekkert!!!!!!
    Ønsker deg en fin fin kveld:)
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Så flott med litt vår-farger på tøyet. Jeg kan komme innom deg en dag med litt nytt hvis du vil og så vil jeg gjerne titte litt også:-)
    Når passer det?
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har fått inn da.. ja vil gleder oss til å kunne gå i litt letter klær etterhvert..Håper du har det bra etter fallet ditt...

    klem Kerstin

    SvarSlett
  5. Hei :)

    Mye flott på hemsen ja !
    Liker så godt slike tunikaer:)

    Ha en fortsatt fin tirsdag.

    Klem Siw

    SvarSlett
  6. Hei!
    Flotte varer! Det er ikke lenge til vi kommer
    nå.Prøver en dag i neste uke!!!

    Klem fra søstrene...

    SvarSlett
  7. Åå, så mye nydelig, her kommer du nok til å selge unna fort! Ha en fortsatt fin uke! Klem

    SvarSlett
  8. Å.. så masse flott:) De tunikaene var kjempe flotte!!
    Takk for koselig kommentar:)
    Klem Mona

    SvarSlett
  9. Lekkert!
    Jeg kommer..........

    SvarSlett