tirsdag 2. mars 2010

Uheldig!

Hei alle sammen!
Det kommer til å bli litt stille på Hemsen noen dager nå! Jeg var uheldig første dag på jobb etter vinterferien og falt på nybonede gulv. Det endte med hjernerystelse og en forslått rygg og skulder. Så nå må jeg holde meg i ro noen dager, passer jo egentlig veldig dårlig nå med alle vårnyhetene som er kommet inn på butikken.
Men sånn er livet, noen dager med ro og jeg kommer sterkere tilbake.
Tusen takk til alle som har sendt meg mail og sms, setter stor pris på alle gode ord fra dere alle.
Men jeg orker desverre ikke å svare på alle meldingene nå. Men de varmer!

Litt flaks har jeg hatt også, ble trukket ut som nr. 2 på give awayen til Hildes Verden.
Så nå blir det spennende å se hva som dukker opp i posten.


Ønsker dere alle en flott uke og hold dere på beina.
Anita :-)

7 kommentarer:

  1. Uff så uheldig da!! Riktig god bedring!!!

    SvarSlett
  2. Hørtes ikke det granne godt ut å dette så forkjært! God bedring, og gratulerer med award!! :)

    SvarSlett
  3. Jammen var du uheldig!God bedring til deg. Og lykke til med salget når du er tilbake.

    SvarSlett
  4. Det hørtes ikke bra ut! God bedring.

    Si ifra når du har åpent igjen, må ha noen nye vårklær..

    SvarSlett
  5. Hei :)

    Uff da:(
    Du får ha god bedring :)

    God helg til deg og dine.

    Klem Siw

    SvarSlett
  6. Uff så uheldig. Kjenner til det, farlig med nybonede gulv.
    Håper det står bra til med deg nå.

    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  7. Hei hei.

    Du den lykten er kjøpt på landstil.com for 2år siden, veldig glad i den lykten ;)
    Ser den fåes kjøpt på Farmors Hus også http://www.farmorshus.no/Interior-stue-lyslykt4.html

    Takk for hyggelige kommentarer, alltid artig med nytt besøk =)

    SvarSlett